今日我番到學校.. 我好自然同佢地好fd.. 有陣時.. 我好憎自己 決定左 但係右冇做.. 唔通我自己唔想同佢地絕交??? ========================= 今日 1號佢好憎寶寶.. 佢話寶寶呃佢wow~ 但係我都唔想理ed野-3- 但係.. 唔理好似唔係咁好咁-3- 我真係好想佢地快d好番.. 但係睇尼.. 寶寶佢地都係唔想嫁啦~~~ 目標*900*