今日放學的時候,
原來要上drama,make到我好遲先至放,差唔多6:00,跟住我又要趕去圖書館還圖書。
還完之後,我就搭車返屋企啦,點知我系車到排住睇書,到站都唔知,差d落唔到車,好驚牙!!!!
好彩個司機俾我落車,如果唔係,我就系香港仔先有得落!!好多謝個司機!!!!!
經過今次,我以後系車到都唔感再睇圖書啦,真係好險!!!!
我以後都唔感嫁啦!!!!!