落葉...隨著風,祝福你.........
落葉隨風飄動,帶著祝福,墜入世俗。
2007 年 1 月 5 日  星期五   晴天


累累累死人... 分類: 未分類

今年我回學校的時候,樓下個保安話我拎住一袋二袋,好...

我都唔想,今日又要影班相,又要練波,又要學單簧管,

一袋校嬲,一袋pe服,一個單簧管,好重牙!!!!

吃完飯之後,就既刻去影班相,第一張就好嚴肅,跟住果d就可以鬼馬d,周圍動,哈哈..

唯一的遺憾就是ta身邊那個不是我.........

下午去完學樂器,就即刻趕去籃球,初初就幾輕鬆,冇嬲,個阿sir就來了,跟住就好恐怖啦!!!!

好累牙!!!!到6:40,佢先俾我地走,真係好辛苦啊!!!

我連行都冇力,重要咩住個大書bag,重有3袋xxx

辛苦死人啦!!!,早知我就唔入呢間啦,

係呢度,我辛苦個陣,冇阿黎系我的身邊,冇佢的鼓勵,

連哭也沒有堅膀可以挨,從前的好友,全都不在我身邊,

剩下的只有的自己.......

如果可以,我願天父可以俾我一次機會,

俾我再選一次,我連願不要甚麼好的學校,

也願有個朋友在我身邊........

在我回家的路上,是我自己一個,

在我辛苦的哭泣中,又是我自己一個流淚.............

朋友,愛你...




訪客留言 (返回 sillyc 的日誌)


girlsirius 於 2007-01-05 11:11 PM 發表:
我試過你番屋企既經歷喇= ="
o個時真係覺得自己好慘..
因為周圍既人都唔識...好似得番自己一個咁。
但係到左第二日起身,諗番:
其實都冇乜野姐^^"
過左去咪算囉...=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





sillyc
暱稱: ~葉+莉~
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2008-09-26
我想...
2008-01-30
2008-01-01
2007-11-07
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 52
今日人氣: 10
累積人氣: 1361
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31