終於正番好部機啦!!好開心牙!!
今日甘Drama果陣,我casting了troll(巨人),黠知竟然得左!!!
真係好suprise!!!我同d男仔一起casting,
有肥波啦,李維樂,黎家樂,佢地都好勁嫁!
但我竟然一個女仔也令他們say byebye!!
但係我就唔可以再casting mother啦!!
好傷心牙!!
我想做牙媽多D!!
最後P.E.堂,
〔打關〕教跳繩,都幾好玩。哈哈
但我唔識跳繩後的交X繩
放學後去聖嘉勒打Friendly,我地win左,
但我落場唔夠1分鐘,就byebye了...
明天我要+油+油,練波折英文Dict!!
|