今天下午練籃球,好開心!!
終於找到屬於我的感覺,好開心,
再次愛上籃球,那種感覺,終於回來了!!
跟住練波練到7:00,但好開心,一點也不覺累,感覺,好棒!!!
好喜歡,好愛這feeling!!!
lastnight,同黃凱傾完msn,姖令我想送chocolate俾ta,
好想牙!但好像好ma煩,怎麼辦??
做還是不做好呢?
給些意見吧!!
add cm!!