很不想打日記呢,,,不知為什麼啦'''
步行跟sindy生日很近...我很煩惱的樣子...
唔想番學=]..那臭兔又會考...功課..溫書...十分的書生,,,!*
那又是的100%band1*,,,其實我都差不多是的!(安慰)
希望佢會好啦...wish him luck*!
聖誕節佢話溫書喎,,,我未溫也,,,kekeke*
超黑人憎的說,,,乖得禁緊要T___T"
遲D同sindy慶祝的說,,,
真係冇蚊啦,,,=],,,問我家姐借住100先,,,
好難開口,,我從來未問過佢,,,''
我呀媽更加不用說,,,滿腦子只有我答應了她的事,,
而她答應我的事呢,,,唉*
很積極的save*,,,廢話'''有得save才算!!!
他媽的,,,*!!!一蚊都冇一一''''
不過我是一定會還給我姐的***!!
算啦,,,我都不知怎開口,,很難為情?
|