︽*= MY__DIARV-*●
柔 情 必 須 似 水 才 能 夠 隱 藏 眼 淚

才 能 容 納 承 受 你 刺 下 來 的 錐

痛 在 心 底 裡 仍 然 能 平 靜 似 水

覆 蓋 在 面 上 的 顧 慮
sillykinki
暱稱: 小桶*
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-01-16
2006-11-26
2006-11-21
2006-11-20
2006-11-17
文章分類
全部 (284)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
KIWI*
MICKY
SINDY*
小魚*
小蕙*
長今*
柔*
馬敏*
情情*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 284
留言總數: 43
今日人氣: 12
累積人氣: 5249
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 20 日  星期一   晴天


2006-11-20 分類: 未分類

晨咁早番去就話社科週:(

跟住番到去個個冇帶電筒囉T_T

見到隔離A班宣傳*^*..

張欣雅戴左頂聖誕帽好可愛(心)

各班繼續加油..^_^

IS課跟住又話什麼牛眼..=口=媽阿

好lun核突=___=|||

跟住又要唔抹野BOR*

將本秩序黎抹水漬..>:(

又抹落我件冷衫度*0*

屌..黎家輝同翟卓賢狂係度玩..= ''=好un好玩囉

仲有囉..WS我係唔比你抄..0口0

點丫,,你話我1999又點?咪比你講兩句囉..

我又唔會有咩損傷既..

咬我食也?0?呵呵呵


中史又係度釣魚= ''=訓左陣..

跟住終於LUNCH喇..WAKAKA...本應好開心-_-''

落到去個社科週WOW*

=]入面蒸籠咁既..我DIU..

早話左界多個窗口架啦..仆街*

熱LUN到我呀...= ''=仲熱過長跑囉..姐姐仔..

又話咩''唔好喇...唔好喇..MS HUI話唔好''

佢覺得姐..個陣時個board咪又係油左顏色先話好..

吹漲LOR仆街*3*

熱到乜叉咁-口-FINE 唔整唔整LOR

又唔係我上台..撚知邊個做ART咩..^_^

領功呢D野咪你地做L0R..仲有呢,,

下次唔好求鳩我*_*我可能再忍唔到你伸利個樣..


跟住捱到Eng

=''=ms chau係度講本matlida,,

你未番黎我已經睇曬-___-

唔該啦...=)你想我點?

and then寫本野比ms hui wow..

[其實我覺得有d假^_^]

我對佢時好時唔好LAW...唔鐘意佢管乜叉乜叉

講真放曬手比我地做喇,,- -佢咪又係點人姐...

係,,佢係好人...衰D係on居*3*

不過講真個次LAW

玻璃紙係我買既,,電筒係我諗既,,

又係我買我帶,,,poster我畫我上色既..

其他D我費事同你計喇,,^_^



跟住放學,,見到D班綵排,,跟住A班

哈哈,,馬敏我見到你丫,,,張俊把聲好難聽= ^=(叫佢摺埋啦)

落hall個度,,O曬嘴囉,,成個公仔比人拆爛曬,,

小,,你隻手有蟲咬呀?,,拆乜鳩野丫,,我小你丫!*

跟住整左勁耐,,加左d野,,又改左d野,,

每日都更新咁樣,,haha

做到8點,,嘩= 3=*支力到我地呀,,

講真靜到有D恐佈,,哈哈

跟住樓梯見到1C..唉..無奈LOR*

見到都唔打聲招呼,,心淡LOR

打個招呼好難咩- -兜頭兜面撞到都好似唔識咁

係咪想唔識先..駛唔駛去到咁樣,,

激氣囉/___\DIUDIUDIUDIU*

朋友喎..同我彈開彈開彈開彈開,,正忽兜黎/__\!!



跟住其他人係上面4樓練話劇WOR*

見到LO俏燃喊= 口=O曬嘴囉

聽人講話佢個劇本比人話唔得....

=) ..唔好意思LOR*

除左你本人,我唔覺得在座有邊個會覺得你個劇本好好啵

咁係架喇,,你唔通話...你禁勁你做LOR*

但係有陣時你自己接手就要做曬佢架喇,,

同埋批評就一定有,,點解當初唔一齊傾好佢囉=]

我都唔知你怨乜叉野*__*

最憎D人覺得自己最苦而喊,,勁LOSER FEEL*

個個話佢唔岩旁白,,就係事實既

你唔接受到你既事,,*_*WHO CARE ABOUT UR FEELINGS?

跟住勁支力禁閃,,全校我地應該最夜走,,

嘩,,隻周銘謙呀,,一出黎就坐277x走,,

激鬼氣=3=+

跟住等下等下,,見到一個超級面善既人,,*

見到小學師兄W0R,,佢都認得我,,hahaa

但係我地唔識XD

好似叫蘇俊,,*_*讀陳融
 
=''=佢個樣成款''我認得你啦,,你化左灰我都認得架喇!''

周身唔舒服,,- ^-''又住我個座,,無奈*


PS:星期6禁毒丫..想去喇..不過你地..算罷喇一一朋友




【12月1日*愛人Sindy生日…】






訪客留言 (返回 sillykinki 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]