今日出左街...project啵0.0
..落左樓下咬左杯麵、思樂冰、朱奶,,,就諗住閃去華明
但係醒起靜妍..so叫埋佢..唔記得tel..佩瑚上左去拎
見到樓梯類似上次整衫既噴漆..=]問番佢係咪佢黎..佢話係
嗄..禁曳架—。—''而家同欣傾計有d痴線添?
xdddd,,唔知點解呢*?..跟住到左華明影左兩張,,
走左去黃金樂園玩,,痴線架'''廢到禁既!
乜叉都冇得玩,,,,就咪起喇一一...今日應該駛左起碼50..我覺
...跟住就玩左D野'''冇喇喇我去唱錢,,,d mk look既女仔望住
係咪唔鋸牙,,,死姣婆,,=]+,,,柒柒柒柒..
...跟住就玩玩玩玩'''見到班8婆係度玩,,,頭先我入左錢玩唔到部機
應該入兩個幣?..佢個仆街寫明一個幣..講撚曬喇...
跟住佢地響度玩...果一蚊'''豪比你..唔駛找喎..
..跟住就食左兩個棉花糖...影左少少相..走人..飽到嘔電
,,,就住答車,,,就有幾條友,,我諗都不是蠻好惹吧?
,,,一個染了白色的髮,,帶點黃吧,,,然後我只跟佩瑚說話
,,有點像打破了沉默'''然後他們擰轉面...其實佢朋友問
果個你朋友?指住我…=]..佢話唔係..
佢朋友話:禁我頭先見你係禁望住佢既?..無奈ing
最後便下車嘛,,,拿了個袋,,,巴士震得啊,,=]
...應該打到了他..應該不會打面吧一一''不然我會死啊..
沒可能留在這裡打日記囉...然後佢講了一聲哎呀..
我沒擰轉面講sorry…落到車我都望了一眼...
當然啦..=]..怪怪的望著我..恐
...然後都差不多睡囉—3─''掰,,
這時全都睡了…
|