很久沒這樣顛過,,,*很開針=3=''
詳細的版本↓↓↓請付萬倍耐心看=P
很不易起了身,,,超級眼訓,,,前晚由於未約好時間,,
唯有等那pig回來才好睡,,,還笑我,,,我的睡眠啊,,
然後就出門,,,還以為趕不上''跟住就要偶等,,,
那臭pig還說他在等我,,,=],,,等what'',,
然後就答車車,,,傾左一輪,,XDD*首個CALL,,
11點1,,,話個個到齊啦啵,,,天''不是約了11點半嗎,,不算遲到的吧?
然後就答答答答,,,去到地鐵,,,刀11點半了,,
我跟pig說啊,,,你信唔信毛毛好快就打黎,,講左幾句真係打,..
話我把口禁準既,,XDDD'''跟住我話''抵喇抵喇,,,比人屌''
,,跟住佢話''你信唔信呢一分鐘佢唔會打泥'',,無奈ing
,,跟住就見到毛毛b,,,等埋靚靚既凝豬就上去開房,,,
佢話佢識人嘛,,,XDD*,,跟住入到去就玩叉人,,hahaha*曳豬抵死喇
比人叉...=P..跟住就開餐...巧熱..刀唔知點食..
..跟住就獨唱左一首'''xddd...好似係藍鞋子黎
跟住就到我開餐...之後玩得顛...=P..話樹king
..凝咬冰冰*有牙印天..xddd'本來我刀可以咬
..但係唔鐘意咬=P..就打三下..睇黎我痛dT^T
跟住就有人入黎話我地仲有一個餐飲同餐未嗌,,,
冇可能...我地得6個人..但係條粉腸話開7個..
鬼係..諗住搵番張紙...又搵唔到..咪夾住先...
之後又唔駛..=D...毛毛識人'''唱得巧耐..下次唱k痴埋佢..XDD
佢果隻糖同埋果隻雀巢唔知咩梨...=]好潤=3=
跟住就話去雞鋪...見到D人查...之後入去...見住毛毛同埋曳豬玩孖寶賽車
果隻勁矮既牙伯行埋黎問我夠唔夠秤..我話泥搵人
佢話唔撚比...小佢老味'''高d先講野喇****
跟住就出去..等左陣毛毛刀出埋曬黎...跟住就茅入雞鋪..
去左夾公仔...諗住果度刀有得打..有條粉腸跟住
>X<''好PK囉...跟住就曬左40到夾..一舊野刀夾唔到..
算0.0..跟住就閃人...同冰冰等人講拜...比人扯住添T^T
跟住就行行行...傾計''..逼到忽兜禁'''...*))
...跟住曳豬叫我去尖嘴打機喎''...跟住就唔好..番沙田=B=真乖
...跟住佢笑我係地鐵站買火車飛...咩喎'''禁似...點知
=]笑左勁耐囉仲要...跟住就去左沙田,,,講埋d mk*
笑爆咀ing!!,,,爸爸b比佢條頸鍊仲令過我果條既..
哼哼=D..第一時又走左去沙田雞鋪...但係聽講捉得好
我拗=P..唔去..so陪我去反冒險=3=''..哼
想睇我張學生證//冇禁易!!!hahaha*睇唔到,,
跟住就玩氣墊球win左,,7對6,,xddd'''玩到有人望住
..哼0.0奸..想走埋去丟=]..有一次我片過去
0.0v..跟住就去食吉野...好多唔令的物體..=]
所以我碗牛肉飯食左幾啖就唔食..1:好熱
2:好多醜人bor...跟住佢加左辣椒粉..
hahaha*雖然辣,,,但刀食埋佢''呢D唔係體育精神,,,係蠢XD!
跟住就牙媽係禁嘈嘈嘈嘈,,,但冒險玩埋先,,
頂佢...呃我0.0+..話:頭先果十個幣唔係你拎住咩
跟住我話你唔好講笑..跟住佢見我緊張..無啦啦拎番果10個幣..
...哼=]打柒你牙,,,跟住就玩玩玩,,,去拋三粒銀
XDD..佢傻左hang曬機禁...叫佢拋又唔拋wor..
過左勁耐先拋...跟住拋完就閃...PS一提…
答電梯落果陣..有一對情侶..
女:情人節喇喎...有咩搞...個男話唔知..
跟住落到地下,我同曳豬講:情人節有咩搞....?換新囉..
XDD*..電腦用得多都要換..何況女友..哈哈..
AMM*今集打住禁多先...=3=比人小就PK
你看著我說千萬不要[愛上]你
因為你只會讓我傷心*(別傻了)快點喊停
你那麼冷靜___ 忽遠又忽近
我知道我對你來說也許太年輕, , ,
我想我猜我問我終於了解…
原來為愛流的眼淚 也是種甜蜜滋味*
只想愛你 當我和你走在一起就已經決定
不看不聽不問也不會放棄…
是你讓我了解自己 可以為愛那麼堅定
只想愛你 好想每天睜開眼睛就能看到你
我知道我偶爾有一點任性
不管你做任何決定 究竟愛我還是逃避
|