︽*= MY__DIARV-*●
柔 情 必 須 似 水 才 能 夠 隱 藏 眼 淚

才 能 容 納 承 受 你 刺 下 來 的 錐

痛 在 心 底 裡 仍 然 能 平 靜 似 水

覆 蓋 在 面 上 的 顧 慮
sillykinki
暱稱: 小桶*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-16
2006-11-26
2006-11-21
2006-11-20
2006-11-17
文章分類
全部 (284)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
KIWI*
MICKY
SINDY*
小魚*
小蕙*
長今*
柔*
馬敏*
情情*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 284
留言總數: 43
今日人氣: 3
累積人氣: 5207
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 4 日  星期六   晴天


3號* 分類: 未分類

很久沒這樣顛過,,,*很開針=3=''

詳細的版本↓↓↓請付萬倍耐心看=P

很不易起了身,,,超級眼訓,,,前晚由於未約好時間,,

唯有等那pig回來才好睡,,,還笑我,,,我的睡眠啊,,

然後就出門,,,還以為趕不上''跟住就要偶等,,,

那臭pig還說他在等我,,,=],,,等what'',,

然後就答車車,,,傾左一輪,,XDD*首個CALL,,

11點1,,,話個個到齊啦啵,,,天''不是約了11點半嗎,,不算遲到的吧?

然後就答答答答,,,去到地鐵,,,刀11點半了,,

我跟pig說啊,,,你信唔信毛毛好快就打黎,,講左幾句真係打,..

話我把口禁準既,,XDDD'''跟住我話''抵喇抵喇,,,比人屌''

,,跟住佢話''你信唔信呢一分鐘佢唔會打泥'',,無奈ing

,,跟住就見到毛毛b,,,等埋靚靚既凝豬就上去開房,,,

佢話佢識人嘛,,,XDD*,,跟住入到去就玩叉人,,hahaha*曳豬抵死喇

比人叉...=P..跟住就開餐...巧熱..刀唔知點食..

..跟住就獨唱左一首'''xddd...好似係藍鞋子黎

跟住就到我開餐...之後玩得顛...=P..話樹king

..凝咬冰冰*有牙印天..xddd'本來我刀可以咬

..但係唔鐘意咬=P..就打三下..睇黎我痛dT^T

跟住就有人入黎話我地仲有一個餐飲同餐未嗌,,,

冇可能...我地得6個人..但係條粉腸話開7個..

鬼係..諗住搵番張紙...又搵唔到..咪夾住先...

之後又唔駛..=D...毛毛識人'''唱得巧耐..下次唱k痴埋佢..XDD

佢果隻糖同埋果隻雀巢唔知咩梨...=]好潤=3=

跟住就話去雞鋪...見到D人查...之後入去...見住毛毛同埋曳豬玩孖寶賽車

果隻勁矮既牙伯行埋黎問我夠唔夠秤..我話泥搵人

佢話唔撚比...小佢老味'''高d先講野喇****

跟住就出去..等左陣毛毛刀出埋曬黎...跟住就茅入雞鋪..

去左夾公仔...諗住果度刀有得打..有條粉腸跟住

>X<''好PK囉...跟住就曬左40到夾..一舊野刀夾唔到..

算0.0..跟住就閃人...同冰冰等人講拜...比人扯住添T^T

跟住就行行行...傾計''..逼到忽兜禁'''...*))

...跟住曳豬叫我去尖嘴打機喎''...跟住就唔好..番沙田=B=真乖

...跟住佢笑我係地鐵站買火車飛...咩喎'''禁似...點知

=]笑左勁耐囉仲要...跟住就去左沙田,,,講埋d mk*

笑爆咀ing!!,,,爸爸b比佢條頸鍊仲令過我果條既..

哼哼=D..第一時又走左去沙田雞鋪...但係聽講捉得好

我拗=P..唔去..so陪我去反冒險=3=''..哼

想睇我張學生證//冇禁易!!!hahaha*睇唔到,,

跟住就玩氣墊球win左,,7對6,,xddd'''玩到有人望住

..哼0.0奸..想走埋去丟=]..有一次我片過去

0.0v..跟住就去食吉野...好多唔令的物體..=]

所以我碗牛肉飯食左幾啖就唔食..1:好熱

2:好多醜人bor...跟住佢加左辣椒粉..

hahaha*雖然辣,,,但刀食埋佢''呢D唔係體育精神,,,係蠢XD!

跟住就牙媽係禁嘈嘈嘈嘈,,,但冒險玩埋先,,

頂佢...呃我0.0+..話:頭先果十個幣唔係你拎住咩

跟住我話你唔好講笑..跟住佢見我緊張..無啦啦拎番果10個幣..

...哼=]打柒你牙,,,跟住就玩玩玩,,,去拋三粒銀

XDD..佢傻左hang曬機禁...叫佢拋又唔拋wor..

過左勁耐先拋...跟住拋完就閃...PS一提…

答電梯落果陣..有一對情侶..

女:情人節喇喎...有咩搞...個男話唔知..

跟住落到地下,我同曳豬講:情人節有咩搞....?換新囉..

XDD*..電腦用得多都要換..何況女友..哈哈..

AMM*今集打住禁多先...=3=比人小就PK


你看著我說千萬不要[愛上]你
因為你只會讓我傷心*(別傻了)快點喊停
你那麼冷靜___ 忽遠又忽近

我知道我對你來說也許太年輕, , ,
我想我猜我問我終於了解…
原來為愛流的眼淚 也是種甜蜜滋味*

只想愛你 當我和你走在一起就已經決定
不看不聽不問也不會放棄…
是你讓我了解自己 可以為愛那麼堅定

只想愛你 好想每天睜開眼睛就能看到你
我知道我偶爾有一點任性
不管你做任何決定 究竟愛我還是逃避






訪客留言 (返回 sillykinki 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]