今日朝早應該番去練歌既,,,跟住又遲左叫我=]
=P搞到佩瑚果d係度等..hahaha*好少有啵...係度等我..0.0
跟住就答答3果班...講笑ING*
到左,,,就仆上左去喇''聽聽聽聽..獨自練禁=S我根本都冇開過聲..
跟住MS LAI叫我第一個小息練喎..跟住入到去..one guy just me..
跟住練練練..練〝橋上一佳人〞果度..突然有一個撞入黎...marching band..ms lai叫佢出番去
and then..佢話''也..放低書包先''..佢話唔得..跟住就出番去..XDD
music rm is mine now**..XPP!!and跟住就好多高form撞黎撞去
又係搵MS LAI..之後MS LAI話佢地煩..就鎖埋門..呵呵''
YEAH*..阻住曬''=]..XDD''MS LAI話錫唱歌既,,marching冇禁理..呵呵'但係band隊拎多d獎架喎?
跟住高音..練左N次後N次''..講野都沙沙地
fine..跟住就到中史..又唔知講故事..講楚漢相爭..係就係好聽既..but有d離題
講埋咩四面楚歌..破斧沉舟...果d'''無奈*))
跟住就BaLBaLBaLBaLBaL..默撚埋書''悶到牙..
放學..]]就閃左去練歌..練左一個鐘頭零9個字..真係''=[]=..人地走左喇已經
恐佈..練到我唔係幾講到野..跟住就勁食..97個幾比我一日用到67個幾到..
唉..太辛苦了今天''..是很辛苦的練歌*不過我真的感激有人教我勒..
22號比賽..明天既是練波又要寫作班..什麼回事!!!!
真的好累...''何況..我不想在十字路口徘徊...很煩*
而家開左電腦..都冇人@..唔知做乜撚野''..我唔想去求人理''麻煩你!
一個月了..你沒有感覺嗎?..
[是你不想我啦..
甚至不找我啦..
無非幾天變化..
就像摑我幾千巴..]
|