︽*= MY__DIARV-*●
柔 情 必 須 似 水 才 能 夠 隱 藏 眼 淚

才 能 容 納 承 受 你 刺 下 來 的 錐

痛 在 心 底 裡 仍 然 能 平 靜 似 水

覆 蓋 在 面 上 的 顧 慮
sillykinki
暱稱: 小桶*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-16
2006-11-26
2006-11-21
2006-11-20
2006-11-17
文章分類
全部 (284)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
KIWI*
MICKY
SINDY*
小魚*
小蕙*
長今*
柔*
馬敏*
情情*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 284
留言總數: 43
今日人氣: 1
累積人氣: 5212
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 8 日  星期三   晴天


8號 分類: 未分類

今日朝早應該番去練歌既,,,跟住又遲左叫我=]

=P搞到佩瑚果d係度等..hahaha*好少有啵...係度等我..0.0

跟住就答答3果班...講笑ING*

到左,,,就仆上左去喇''聽聽聽聽..獨自練禁=S我根本都冇開過聲..

跟住MS LAI叫我第一個小息練喎..跟住入到去..one guy just me..

跟住練練練..練〝橋上一佳人〞果度..突然有一個撞入黎...marching band..ms lai叫佢出番去

and then..佢話''也..放低書包先''..佢話唔得..跟住就出番去..XDD

music rm is mine now**..XPP!!and跟住就好多高form撞黎撞去

又係搵MS LAI..之後MS LAI話佢地煩..就鎖埋門..呵呵''

YEAH*..阻住曬''=]..XDD''MS LAI話錫唱歌既,,marching冇禁理..呵呵'但係band隊拎多d獎架喎?

跟住高音..練左N次後N次''..講野都沙沙地

fine..跟住就到中史..又唔知講故事..講楚漢相爭..係就係好聽既..but有d離題

講埋咩四面楚歌..破斧沉舟...果d'''無奈*))

跟住就BaLBaLBaLBaLBaL..默撚埋書''悶到牙..

放學..]]就閃左去練歌..練左一個鐘頭零9個字..真係''=[]=..人地走左喇已經

恐佈..練到我唔係幾講到野..跟住就勁食..97個幾比我一日用到67個幾到..

唉..太辛苦了今天''..是很辛苦的練歌*不過我真的感激有人教我勒..

22號比賽..明天既是練波又要寫作班..什麼回事!!!!

真的好累...''何況..我不想在十字路口徘徊...很煩*

而家開左電腦..都冇人@..唔知做乜撚野''..我唔想去求人理''麻煩你!

一個月了..你沒有感覺嗎?..

[是你不想我啦..
甚至不找我啦..
無非幾天變化..
就像摑我幾千巴..]






訪客留言 (返回 sillykinki 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]