︽*= MY__DIARV-*●
柔 情 必 須 似 水 才 能 夠 隱 藏 眼 淚

才 能 容 納 承 受 你 刺 下 來 的 錐

痛 在 心 底 裡 仍 然 能 平 靜 似 水

覆 蓋 在 面 上 的 顧 慮
sillykinki
暱稱: 小桶*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-16
2006-11-26
2006-11-21
2006-11-20
2006-11-17
文章分類
全部 (284)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
KIWI*
MICKY
SINDY*
小魚*
小蕙*
長今*
柔*
馬敏*
情情*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 284
留言總數: 43
今日人氣: 10
累積人氣: 5303
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天


5號* 分類: 未分類

今日朝早,,琴晚打完仗,,勁殘LOR

頭髮亂到死hahaha=V=''聽日我唔會架啦...信我我啦

MAth當然未搞掂,,= 0=竟然今朝欠IS囉唔該,,係醒唔起,,有冇病ARRRR,,

AND啦0.0,,冇啦啦係課室話有人會黎拍,,我挑

Ms chow 好緊張囉= =''..點知冇...哈哈哈哈

佢個樣勁down囉=],,

and then 就geog,,成堂冇理佢..=P

MATH 真係好支力..跟住都算專心聽佢講啦..sor..真係唔明T^T

偶好努力啦已經= 口=(泣)

就小息,嗚∼幹嘛拉人走T_T凸,,

就落了canteen,,超快速ing跑跑跑跑

媽的,ms chow 叫我們提早排隊

我幹,沒可能!!!

然後她一味地說混帳混帳…我的天阿!沒人來拍妳!

沒鏡頭,沒閃光,冷靜下可以嗎?不然妳自拍好了。


哼,然後就去Art room照舊嘛∼

蠻瘋的阿在Art room,哈哈,跟馬敏一起很好笑!

半堂後,番課室睇果隻所謂既''朱古力掌門人''
'
= =媽阿…3歲兒童適用,必須在家長陪同下觀看。

很悶,- -頗白痴的,蠻失望啦,是哪國家的= =''

然後就放小息啦∼又是趕回課室的說

哈哈,不是不改阿∼

然而趕回的時候,那天殺的張俊朗攔著我!!

之後我就話''借開借開...''

就是走不過去,原來是他的腳攔住我了= =''

超無奈耶..=  0=''

好像智障一樣= 口=,然後就去music room

竟然被我看到ms lai 對GUCCI鞋= B=v哈哈,,大嗌左出黎

馬敏笑到面都紅埋,,收唔到聲= =哈哈哈哈

跟住又開始考試,,我地又開始密密自由斟,,hahaha

馬敏話Little bee唱歌把聲幾好聽

我覺得okay啦,,哈哈XDD跟住就有張俊朗出黎唱

wakakaka,,高分啦而家,,,唔識人啦!!

跟住我覺得佢唱得好聽d囉,,,哈哈,,佢好可愛,,面紅(個人認為XD)

跟住蔡晞彤,,哇哇哇,,chior啵,,好自卑TIMT_T

冇啦啦又要細聲LOR>3<,,哎呀,,好怕羞,,好可愛也(眾:撞壁)

MS LAI擺明窒住佢LOR,,冇計啦,,人地可愛,,係要窒下架啦

唔係真係以為自己好可愛GA^3^

and then冇啦啦叫左豬油糕碌番去佢個墓,,

跟住靜係叫小ca唱,,小ca好慘T^T

小ca係勁好多啦當然,,,好難請架,,唉,,同pat 野唱,,晒曬啦T^T

跟住佢自己唱perhaps love,,哪個笨蛋選的

小ca是唱低音的,你選那麼高幹啥阿?on9的歐?

然而小ca頗面紅的說,不過我相信她只要放膽,再練習就可以

然而就放lunch,哈哈,白痴張俊朗的給了我他的所謂簽名

哈哈,很daniel feel!

超惹笑耶∼∼不過沒相的=  3=噓噓噓噓

之後就1:00回來,英文往後的課節

媽的我真超累,媲比美軍打仗=口=''

然而終於下課了押!!超高高高高興阿!!!

她這次都頗氣啦=]連再見也沒說走了= =

可是我們卻舒一口氣,哈哈哈∼超齊的唷

然而那個chan po..= =沒人聽你說話,廢話!!

然而有人說自己呼吸不了空氣,你要我怎辦阿??

叫你旁的人,人工呼吸?不然你可以選你左手邊的^_^樂意至極

然而你終於肯放下課了嗎?留堂班,時間過得很快

ms chow監堂,蠻驚訝的= 0=''就回上去課室203

寫了一會兒,基本上……等於沒來過

有點兒覺得嚴SIR放棄我- -唉..我也不想這樣

狠累阿,數學圍著我團團轉,夠了!我今個星期去解決

不要吵我阿,星期6?我推掉了押

哼∼為了和我喜歡的同學一起,什麼都在所不辭了!

而且,我要我要努力,嗚嗚……

我才不要進那啥閒雜人等的班別,那會讓我心碎啦。

現在就好像與上帝玩遊戲,自己到底會進哪一班,我不知道

但暫時,命運還是掌握於自己的手中。

我懂,可是……好想頑皮T_T,,嗚嗚

戰爭中啦∼很矛盾啦,我知你們全是為了我好。

—3─狠謝謝妳們的關心耐性,原諒我笨!

哈哈,若然我數學及格了,有人會送那愛字的zippo火機給我嗎?XD

哎,我真的不知道..星期4及5,我打算……

我決定下地獄了,我不下地獄,誰下地獄??

嘖= =..呼...也應該好好著緊自己的學業吧?

考進了,小學都是靠打天才波。

我知道我用心的話,分數定不止這裡阿。

呼∼∼∼

這時候我需要書友@0@v..






訪客留言 (返回 sillykinki 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]