TODAY,,上左馬敏家玩,,
真係喪顛,,=3=''I'M DANCING QUEEN,,冰個夠薑黎挑戰我,,
哈哈,,話唔定我真係DNA出錯,,跳到成個顛婆禁,,-V-''hahaha
but真係都幾易跳,,跳左勁多次Boy's,,哈哈,,我有一個拎到SS架!
=]可惡,,hahaha
但係我真係勁鐘意跳跳舞毯架姐=]v,,打機我都好勁GA=3=''唔駛睇小我GA,,BABY
=V=又回復''我是顛的''不是定理,,哈哈,,做人宗旨!!!
狠熱狠熱,,= =''天,,今天那餐lunch很家人的feel啦,,
=3=好鐘意,,哈哈哈,,,馬敏你個夾應該唔多夠直的,,
我的前陰狠狠狠狠狠麻煩,,,我滴天!!早知不剪了,,嘆氣中=3=''
算了
可是涼了,,狠快長的,,^_^[自我安慰]*
呼,,可是現在,,=3=唉''我的天,,,很在意中,,嗚T^T
跟住番去,,哈哈哈哈,,,我又遲左[眾:無奈]
跟住又勁多野整,,=]又悶又眼訓又支力,,,呼
痴線的,,後面作佈景版,,係佈景版後面既佈景版丫=]
激到我死,,又驚囉,,,個男化妝室..好似隱約聽到有人講野禁丫,,
跟住micky又嚇我話一樓有紙扎公仔,,好痴線=]
又要話層層都有野,,- -''噴血中
跟住收工,,,=0=
唉,,0.0今日,,我不嬲都知道架啦,,禁我可以點??
係咁架啦,,飛黎飛去?我都體諒你啦,,你想我點?痴身又嫌我痴身,,- -''遠又嫌我遠禁
唉,,好煩LOR*但係我唔明,,之前,,,我係有講過,,你唔明白
同埋,,呢個,,,係顛既我,,,起碼都開心,,我第6感竟然岩左LOR,,,
唉,,
妳們儘管虛偽,,
裝友好阿?還要我裝多久?
反正心知對方經不起時間的洗禮,當我玩偶嗎?
妳們在說誰阿?喜歡就約我出來,攝時間嗎?沒有節目阿?
誰比誰變了阿?統統都反轉來說阿!
我靠,妳們所謂的…叫友情?可笑的兩字。
那都好,,我通通都不想看見妳們,反正妳們都不缺玩偶對吧?
顧別人感受,幸好我還沒說出口,無謂到如斯地步吧?
明知了,就算那是什麼承諾什麼的約定,都荒廢了吧?
msn裡的,我真的不明白,不熟的,我要來幹什麼?
平時有談的,雙手數得有餘吧?
從來,變心,善變的都是妳們吧。。。
|