今天外出去沙田
本來話去買鞋既..
最尾我自己一樣野都冇=]
行黎行去唔知做乜野..
突然覺得自己好KAI..
冇喇喇同我呀媽行街..企係度睇佢買野
for god sick!
話唔想同我出..Great*
日後你想同我出就難啦..-_-
fine..走囉*
問你少少野係度勞嘈..
係喇..我唔問你囉..罷LUN就
DIU..搵又唔係你搵到..補習又冇問我意見
Do you know what the fuck is respect?!
FINE..咩都同我講成績
你邊LUN度塞左呀?!
成日話我負累..咁你生得出黎你預左養架啦..=|
你計下囉..養佢地兩個貴D定係我貴D?!
我幾多消費..佢幾多消費?!
點解唔天下間既父母輪流養下D其他子女
成日都係隔離飯香D既..都ON99;|
小!:(
我從未見過D人可以咁黑人憎..:[
去左CITY SUPER[超級城 = ''=]HAHA
見到好多得意既野,,-_-omg
= =原來價錢牌可以令你有意外驚喜
-___-簡直好過去搶!!
見到黑白豬-_-
簡直係美意屋既超進化版
-口-價錢牌根本就唔值..
但係我會買既@____@v
-3-我有錢買野了..
- ''-竟然搵唔到心水!!!
T_T搵人陪我出去睇下..!!
琴日就番左去婆婆到=|
見到佢好似好番D..又開心左
就冇咩事..- -因為我大姨實在太好笑..
係咁講男人點點點..
佢老公包2奶-_-''
我覺得佢反而好似冇乜野..離咪離..
老婆同情婦咩分別..
比係男人..就算自己唔去包..比著都要情婦
其實我覺得呢D係情趣囉..
娶左之後就兩個樣..有咩癮呀...=|
婚前放任•婚後責任
跟住番到上水..
=]去左食扒
見到一個我學校既人*_*
-_-跟住食完..
好飽..差D飽到撐死..=P
-口-意粉真係飽到呀..
食完之後先知道會勁肥HAHHAA
[仲未識死=D]
聽日-___-偶的瞎演出
我既雪梨茶又要出動..=P
|