Err,,,好煩"""有陣時可唔可以唔好逼自己黎就佢地?心情唔好我唔會同佢地講"""講左又點…明乜撚野丫佢地∼倒頭來
仲要我煩一餐,,,我覺得係佢地有野就話:我好唔開心呀… ,目的:博人安慰、博人關心。。好煩"""佢到底有冇諗到
我?成日話自己好慘""口說悲觀主義者∼有事不會自己解決的嗎?廢了?癱了?,,,只顧自己〞〞〞Alwayzzzzzz"
Errr,,what canI type more,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,*’
|