正在學校電腦室中``(乜水係度講緊野-W-)
今日,,
勁無聊,,
狂抄功課,,
呵~~(又係乜水係度笑牙-W-)
其實今日冇乜野寫架
只為求cM唷>3<""
TIME cM哇**2007-11-28 04:14 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]