|
|
圓方去``
| DATE2007 年 12 月 2 日 星期日 |
|
今日,,
圓方去,,
呵呵,,
竟然見到""陳豪""喔``@0@""
媽子話""嘩,,好令仔牙!!>3<""
""有冇搞錯,,哼,,梗係王貽興令仔喇..呵呵>3<""
(邊個講野 太好了 有人認同我了 呵>3<"")
at night,,
為左慶祝屋企某人生日,,
竟然,,食魚翅!?
我勁唔鐘意食,,
所以,,
冇食-w-"
(咁好食 做咩唔食牙>3<")
(我係唔食牙 吹咩!?)
...[刪下1萬字]
|
TIME cM哇**2007-12-03 11:50 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 57 | »
|
|