細龜`
 `{♥}強豬SeveN-*
                                               森美移動 sammym0ving
                           為你移動
                                   my 903`
陳強移動
我為你心動>v<"
可惡森美vS可愛強豬*-,,=]
`mR.chan KeunG dot com
強豬酒粒激可愛~
雖然是P.A,但不要灰心喔!
有機會升上D.J的!強豬加油喔~
my.903 dot com*
萌爆>v<"Kiss×100 親親>///<"
主持的"森美移動" "U"帥呢!>3<"
那個"Undiex"更帥呢>3<"
扮那個日本當紅組合-v-'kawaii呢!
跟郁郁和阿Bu一起的~顯得特別帥>3<"
郁郁也帥,阿Bu要加把勁-v-'
打扮得帥點,才得女歡心喔>v<
別再做`愛情見習生了。
我也愛野仔和KhaliL-*
                                                 By:臭龜仔
sillyprince
暱稱: 細龜,™♥
性別: 女
地區: 屯門區
最新文章
轉新的
太耐無冇打=33=
上商台x]超興奮*v*"
給Bu的花 成功k.o.了...
Happiiiii~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*"C 君♥ }
*"KhaliL♥ }大愛
*"Le0 Ku♥ }
*"王郁♥ }大愛
*"朱 Fun E♥ }
*"強豬♥ }大愛
PaNsy**QOOZA
YunG**QOOZA
戀**QOOZA
戀**YAHOO
彤**QOOZA
拎**QOOZA
柴**QOOZA
茶**QOOZA
麥SUKI**QOOZA
樂**QOOZA
蕉**QOOZA
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
 
hiGh HaPPiiii>3<"

DATE2007 年 12 月 5 日  星期三  

今日,,

好開心牙,,

我地班今日去朗誦比賽,,

我地拎左第二喔~~

呵呵,,

但係比左南屯官一左,,

又係南屯官,,

唔制牙>3<"

 

放學~~

我見到貽興&黎諾x(唔識寫,,so唔識打-w-")

呵呵,,

我係華都果個商場見到黎諾x,,

佢鬼鬼祟祟咁,,

所以我咪望下,,

"嘩!!!原來係黎諾x(都話唔識打-w-")牙~~"

勁高牙~~

(可能係你太矮,,呵呵-w-)

(係喇,,我好矮牙>3<"得未!?)

(呵呵,,你好矮牙,,呵呵~~)

[刪下1萬字~~]

 

跟住,,

等巴士inG,,

我見到貽興唷>3<"

好令仔喔>3<"

錫錫>3<"

好開心牙!!

>3<"

 

 

 

TIME   cM哇**2007-12-05 06:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



`♥ 初音**Cl0Ck
`♥ 初音**MUSIc B0x
`♥繪文字**占卜機
`♥HEA's BLOG PET