|
|
hiGh HaPPiiii>3<"
| DATE2007 年 12 月 5 日 星期三 |
|
今日,,
好開心牙,,
我地班今日去朗誦比賽,,
我地拎左第二喔~~
呵呵,,
但係比左南屯官一左,,
又係南屯官,,
唔制牙>3<"
放學~~
我見到貽興&黎諾x(唔識寫,,so唔識打-w-")
呵呵,,
我係華都果個商場見到黎諾x,,
佢鬼鬼祟祟咁,,
所以我咪望下,,
"嘩!!!原來係黎諾x(都話唔識打-w-")牙~~"
勁高牙~~
(可能係你太矮,,呵呵-w-)
(係喇,,我好矮牙>3<"得未!?)
(呵呵,,你好矮牙,,呵呵~~)
[刪下1萬字~~]
跟住,,
等巴士inG,,
我見到貽興唷>3<"
好令仔喔>3<"
錫錫>3<"
好開心牙!!
>3<"
|
TIME cM哇**2007-12-05 06:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 57 | »
|
|