|
|
2D班令仔~~同性不是罪
| DATE2007 年 12 月 6 日 星期四 |
|
今日,,
放學,,
竟然係市中心見到~~
2D班果個令仔喔,,
>3<"
(樂樂,,你恨唔到架喇..呵呵~~)
我見到佢攬住,,
3,,
2,,
1,,
隻winnie the pooh公仔,,
(樂樂,,你放心>3<"")
呵呵,,
唔知點解呢!!
點解佢會攬住隻公仔呢??
(唔知喎~~)又邊個係度講野-w-"
the end~~
呵呵~~
樂樂羨慕呢??
巧令仔喔~~
支持同性戀~~
y0~y0
|
TIME cM哇**2007-12-06 06:49 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 57 | »
|
|