今日已經唔夠瞓.
上堂.
勁無聊.
勁想瞓.
但係要對卷.
所以冇得瞓...勁慘.
放學諗住係屋企煲碟.
點知有人打比我.叫我去打波.
寧靜平和既下午.
就咁冇左.所以補眠先...
 ......(閱讀全文)
一個人出世.
先係爬.再學企.
行.再學跑.
一個人打波.
先學基本.
識.再去熟練.
再不停學習技巧,
當你學習一樣野既時候,
每到一個階段.
都有不停的空間.
讓你繼續下去......(閱讀全文)
有時,愛也是種傷害. 殘忍的人,選擇傷害別人; 善良的人,選擇傷害自己. 暗戀是最好的啞劇,說出來可能會變成悲劇
哭,並不代表屈服; 退一步,並不像征認輸; 放手,並不代表放棄; 正如微笑,並不意味著快樂 只有放棄,沒有忘記。 看的淡一點,傷的就會少一點,時間過了,愛情淡了,也就散抵押了......(閱讀全文)
今日好high.睇keroro5.
笑得都可以稱為開懷.
好耐都冇玩得咁開心.
諗番起.升左中學後改變再好多.
至少可以肯定看既野又唔同左.!!
好神奇啊!!點算好啊!!呀~