今日打BLOG嘅原因係.
我吞唔落E淡氣.
一個中一生.籃球隊
我今日Lunch係白枱.
搵人去打波.
個D唔識打籃球.
不過唔夠人.有人去都好過冇.
個個人無端端走過黎埋堆.
無咩野.
但係佢知道我係到叫D人入隊.
就講........(閱讀全文)
我曾經睇過E一本書.
彩雪鳥.也見看到了這句子.
如果我不打籃球.
我就不知道平凡如我也可在籃球場上.
成為一隻博風而起的海鷹.
享受專注做每一件事情的快樂...
中二新生活.開始.
功課勁多.時間少左.....勁多.
麻煩多左超多多多多多...
全因XXX同XXX
煩煩煩.
籃球...要我放手冇可能