我由16號開始講起la!!!!之前個d 巳經唔記得了....sorry!!! 16號....個日都冇乜野咩發生.... 但....我係個日又知道麻油姐姐一d 野la!!!!就係....就係....麻油姐姐竟然係有戴con 嫁wor!!(會唔會遲左d 呢?)個日佢話攰!!so 冇戴con!!!!我係個日我又見到姐姐戴眼鏡喇...好野.... 17號....冇野好講.... 我要講既係放學....有人唔見左錢.... 我又唔想打la!!!遲d 再打...