P.S:以下LE 一篇...只係我既FEEL 咋...講錯野既...唔好見怪...OR 留個言...丫!!多謝合作
le 排....我對電腦....冇哂感覺la!-.-""以前....我因為要玩電腦!!!而同我亞哥係到打架!!!成日都俾人話!!E家...我亞哥好小用電腦!!好多時間我都可以玩佢....但...E都我有得玩!!!我玩得多...又對佢冇哂FEEL LA WOR!-.-""我E 家日日用電腦...都係上人地既日記...上完...我仲有咩野做呢??同人玩MSN!??有時ON MSN 呢??咁我又做咩野呢??我係想點嫁呢??我係唔係想用電腦嫁呢??我成日都要求父母買電腦!!!要求個樣要求個樣!!!有好多時...佢地都會完成我既心願!!!但...當我買完佢之後....我又唔識珍惜佢WOR!-.-""咁我BUY 黎做咩呢???其實...我係唔係真係需要個D 物品嫁呢???我既心理係唔係人有我要有呢???OR!!!我係一個三心兩意既人呢??我都唔知我自己係咩-.-""做緊D 咩...需要D咩...我只知我有一樣野係好需要既....就係朋友LA!!朋友!!人生...大家應為...最重要既係咩呢??錢??物質??我覺得咩都唔係LOR!!我覺得係朋友AR!!人生有一個知己係好得難嫁....朋友之間!!錢根本談不上...如果朋友之間要講錢既話...我覺得個個唔係你個朋友LOR!(食飯個D 唔計)錢...的確係可以BUY 到好多物質上既野...但...佢...佢可以BUY 到朋友??家人??唔得....你地又可以話...人生....最重要既係生命!!我都唔覺得生命係重要...點解??因為!!如果有一日你能夠長生不老(一定冇)!!但...你D 朋友只係一個普通人...冇咁既能力!!你只會眼白白睇仲你既朋友...家人...親人...一個一個離去!!你既感受好過咩??你會開心咩??我估就算你有長生不老!!你都唔會開心LOR!-.-""失去一D 野...係好難搵番黎嫁...唔係...係一定搵唔到...如果你失去既...只係物質!!你MAY BE 能夠搵番黎...但...如果你失去既係...人...OR 感情!!係搵唔番嫁....過左去就係過左去嫁LA!-.-"冇得番番黎嫁....又有人可能話...家人最重要...家人的確係重要...但...有時因為...某D 事...太大壓力!!但自己又唔敢話俾屋企人知WOR!!最後都係搵黎朋友傾...最後...我都係覺得朋友好D!!!
我係一個點既人呢???成日蝦人既小朋友??壞孩子??我都唔知-.-""我都唔知人地係點睇我-.-""^^!!
三心兩意既人??係...我的確係對物品三心兩意....我見個樣就LIKE 個樣...我知我係超級敗家嫁LA!-.-""我BUY 左個件物品!!唔識珍惜!!唔識愛護佢...我對一D 貴既野..係唔識珍惜嫁..BUY 我就識BUY!!但..講到珍惜!!我就真係唔得-.-""但..我對D 唔貴既野...OR 一D 信...我會好愛護佢嫁...例如:某某某既信...我仲KEEP 住係銀包到LOR!!我真係好愛護佢嫁...因為有佢既字跡!!我就係一個咁怪既人-.-""
我E家...係想要D 咩...玩D 咩嫁呢??有冇人可以講俾我知AR!??我爭取左部電腦....但...最後我係唔知做咩既...咁我爭取黎做咩呢??唔明-.-""
|