2 Aug
8月的第一個GM, 終於都唔駛再幫手做任何野, 只係乖乖咁坐起度, 真好!! 我想我有3年未試過咁樣!!
Speaker is 梁祖堯! 其實我對舞台劇基本上冇乜認識, 聽完佢個sharing 都唔係好知舞台劇係做d乜! 但…我很喜歡佢既sharing! 好真! 我好欣賞個d可以表達到自已既人!
好鐘意佢話佢演藝個老師係咪有問題, 佢老師叫d同學表演既時候唔駛驚, 驚就當個幕拉埋左就得。但佢話演員唔係要表演俾人睇既咩? 點解好似要收埋咁…
做人有時真係唔知自已起度做緊乜ga…..
我希望你會好好思考我給你的問題!