下年我要番大陸幫手?? 幾日定成個月先??
今朝心情激差...sorry......
今日membership camp, 第一次做participant, 感覺很好, 冇野要pre, 冇野要唸, 只要乖乖咁做就可以…做parti 同做OC既感受真係好唔同….做下parti 再做OC一定可以唸到更加好既game!
好似所有人都知, 得你一個唔知….
其實有d野我好想同你講…但好似唔講會好d………