SILVIA'S DIARY
You don't throw a whole life away just because it's banged up a little!
silvia
暱稱: silvia
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
back to xanga
coming out from the ...
membership camp!!
my friends!!!!!
野蠻
文章分類
全部 (604)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 604
留言總數: 199
今日人氣: 19
累積人氣: 39686
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 4 月 19 日  星期二   晴天


chat with Teenie and Fi 分類: 未分類

好耐都冇寫日記啦因為之前真係好忙就連check e-mail 既時間都冇….>.< 上個星期發生左好多事, 等我過得一兩日就update la….

 

今日訓到成12點先起身, 但都係好眼訓, 因為太夜訓啦….>.< 去左department take SINO application form and photo…wow…張相好唔得lor…個頭亂到爆, 希望有follow up la…NA 行去department, 好鬼熱, 第一日感受到夏天來到了

 

食完飯就去補習lu…一補就補左4個鐘本身應該係5.5個鐘ga…但有個學生話病左>.< 所以就返hall 同同房食飯, ar , 本身我想同你煮飯仔ga…但係唔想丟低我的同房^^

 

真的好感動, facilities mate 好好呢, 首先ar Jar 肯幫我finalize financial report, 第二, 珍珍, Noriko 問我駛唔駛幫手第三, 阿頂捱住眼訓同唔睇VCD, 都陪我去碧秋finalize report…ar fi後尾都有join lei…冇左你地, 我都唔知要整到幾點lu…3個人做都做左3個鐘ar…而且print A3要成4.5, print 到冇哂錢..好彩最後都print 淨個封面^^

 

之後去阿頂個宿搵report, 原來係Mandy Tai , 之後當然係傾計啦一傾就傾左3個鐘有宿真係好….仲有一個月既時間, 就要遷出了真的好唔捨得lei…希望快d pocker 聚啦好想玩ar….oh shit….星期四PTH 口試題目紙都唔見埋….聽日又去玩死火….

 

好掛住佢呀….哭了…..心情真的好矛盾坐左起合一亭度唸野…… 原來夜景係咁靚ga…而家先發現實在太遲了>.< >.<

 

 




訪客留言 (返回 silvia 的日誌)


fong fong 於 2005-04-22 11:56 PM 發表:
u miss me and cry???
dun do this again!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fong fong 於 2005-04-22 11:56 PM 發表:
u miss me and cry???
dun do this again!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Fi Fi,
I miss you too much la...
Posted at 2005-04-23 12:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



teenie 於 2005-04-21 05:50 PM 發表:
si wa lik babe~~ 好開心同你一齊做report同吹水呀~ 真心ga~~~
yoyoyo~ 一起努力埋4515呀~! 之後去海洋公園~!~!~!
hahaha and thanks for ur *morning* call~!~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

wanna blow more water with u b4 we quit hall la
Posted at 2005-04-21 11:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]