好耐都冇寫日記啦…因為之前真係好忙…就連check e-mail 既時間都冇….>.< 上個星期發生左好多事, 等我過得一兩日就update la….
今日訓到成12點先起身, 但都係好眼訓, 因為太夜訓啦….>.< 去左department take SINO application form and photo…wow…張相…好唔得lor…個頭亂到爆, 希望有follow up la…由NA 行去department, 好鬼熱, 第一日感受到夏天來到了…
食完飯就去補習lu…一補就補左4個鐘…本身應該係5.5個鐘ga…但有個學生話病左>.< 所以就返hall 同同房食飯, ar 頂, 本身我想同你煮飯仔ga…但係唔想丟低我的同房^^
真的好感動, facilities 組mate 好好呢, 首先ar Jar 肯幫我finalize 分financial report, 第二, 珍珍, Noriko 問我駛唔駛幫手…第三, 阿頂捱住眼訓同唔睇VCD, 都陪我去碧秋finalize 分report…ar fi後尾都有join lei…冇左你地, 我都唔知要整到幾點lu…3個人做都做左3個鐘ar…而且print A3要成4.5張, print 到冇哂錢..好彩最後都print 淨個封面^^
之後去阿頂個宿搵report, 原來係Mandy Tai 度, 之後當然係傾計啦…一傾就傾左3個鐘…有宿真係好….仲有一個月既時間, 就要遷出了…真的好唔捨得lei…希望快d 有pocker 聚啦…好想玩ar….oh shit….星期四PTH 口試…題目紙都唔見埋….聽日又去玩…死火….
好掛住佢呀….哭了…..心情真的好矛盾…坐左起合一亭度唸野…… 原來夜景係咁靚ga…而家先發現實在太遲了>.< >.<
|