今日GM, 題目係老人癡呆, 我覺得講得好好, 起碼我知道我要我媽咪打多d麻雀!! Haha ^^
之後一年一度7S中同聚! 今年15人, 可惜有d入左camp, 如果唔係會多d人! 今日有Peter, Ricky, K Liu, Tracy, Florence, Michael, Fat Dog, Grey, Samantha, Liam, Old Leung, Chi Fat, Germany and I! 文靜後join, 之後去飲野, 笑死我, 點可以連輸咁多板ga….
走, 飛的, 臨上的前有人同我講話Lai橋封左…唔信…點知…”lai” 野, 塞到呢…我地4個局司機停錶成功, Liam 個架就唔得, 佢地決定去到長沙灣就棄車…我地就決定同司機共同進退…最後..liam返到屋企我地仲起長沙灣….結果我要成個鐘有多先返到KF…真係Sxxt!!!!!! 早知一早信人行3號幹線啦…..
|