其實我呢個星期真係好累, 又俾d客激到死左, 攪到我起公司勁燥, 差點連粗口都講埋出黎…..
今日仲要俾大老細照肺!! 要解釋哂發生左咩事…..頂!!!!!! 雖然佢都知係個客麻煩………….但我唔like要同大老細解釋d咁既野!! Fxxk!!!!!!! Bitch!!
唔得….我要控制番自已d情緒!! 大個了!!
點解每日放工都咁累? 個腦真係實哂!!!!!!!!
期待周末的來臨 and surprise!!!!!!!