差了12個鐘電…正….但冇去到沙灘lu..個個都咁累…去飲茶…唉….d野食又係要等咁耐…真係唔知佢幾時先可以改善到….
番到屋企, 飲杯咖啡(因為好眼訓), 睇下書…真悠閒..hehe… 同左阿妹去跑步…滿意自已今日既表現, 跑足30分鐘, 臨尾仲爆多 400m… 但跑完之後, 對腳唔係屬於自已的…
食完飯, 去左商場行, 因為想買個袋仔…但買唔到, 可能要出tsuen wan lu…同左阿妹吹左陣水….發現”蠢”字既影響力係咁大ga….唉…..
天氣開始轉涼了…大家小心身體, 我可能”領”野了….感親…夜晚仲湯左獲…
好想剪頭髮….