11點起身溫PTH, 只是準備了2分鐘, 抽個條題目冇乜野講, 結果講左2分鐘都冇…算啦, 死ga la…..
補習, 個靚仔勁naughty lor….激死我, 真係冇心機教, 佢可以有更高分ga…不過心態唔好…..補左3.5鐘, 累爆, 因為訓得唔好…..
幸好趕得切去NA can 買飯, 部電腦連hang一個鐘, 真係爆粗…. 快d換左佢先…
好後悔去考個IT…完完全全冇心機溫書…今次真係PK la…..
終於都搵到佢啦, 打左成百個電話俾佢, 真係想殺死佢呀….激死我啦…