6點先訓, 當個鬧鐘係10:45響, 係完全唔想起身, 但為左捧department, 連眼都撐不開就落去了…遲到…>.< Prof Lee 講Promise keeping and demarketing….我會記住Prof .lee 既笑聲, 估唔到佢原來都幾搞笑ga wor….hahahahaha
聽完個talk後, 心情突然不好, 一聲都唔出就返宿訓教…..同同房食埋飯就去聽Sino 個recruitement talk, 個MT post 都幾吸引wor…補習….補完習去行街, 買唔到野, 去starbucks 買左杯野飲, 唸下PTH d 題目, 但只係唸到一題lor…去旺角食飯, 今次d人冇遲得咁勁wor…sorry ar…..下次唔會咁ga la….今次唔係好多人黎ar…得我, 肥狗(當然係遲到啦), 恆, 濕超, 灰同主角老梁lor…去左沙爹王度食…ar…多謝濕超陪我食街頭小吃^^ 吹水, 竟然講埋d喊濕野, 完全當我冇到…..之後既下場當然係擘酒啦…..今次既唔同同埋老梁d friends 一齊, 個個都咁大, 搞到我地好似好細咁, 我都冇乜點出聲, 所以都唔係飲好多….佢d friend 都真係玩得幾顛ga wor…阿灰成為目標, hahaha. 有前途啦….hahaha 算見識過下咩叫猜”每”啦下…老梁臨尾做我, 玩我最弱個項…好彩多人玩jei…如果唔係…死硬呀….不過又好在, 佢又好順灘車我返CU…正^^ 最愛係你呀…

竟然訓唔著….仲發左個好奇怪既夢…hahahahaha, 係真既就好lu….

隻介指爛左…佢話當隻介指帶到爛既時候就代表佢會為你帶黎好運..唔知係咪呢?希望我會搵到分好工啦….
|