遲左出門口, 好彩去到5低有校巴jei..如果唔係實遲到ar>.< 補習依然係咁眼訓..不過以經好過上個星期, 上次真係企起度都訓著左…really crazy….
補完習, 就去city 傾restaurant, 有我, Sherman, 頂 and Jar…..haha, 我同Sherman 勁多Gap 既idea…阿頂滴哂汗
3個鐘就傾完, 之後仲唔駛再meet, 正…
不過我唸我星期三先會做分report ga la^^
買左係短褲 返屋企訓左陣, 就去食飯lu….返到hall 就同ar Fi 去左金魚缸溫書…好efficient 最衰開唔到把鎖啦, 如果唔係就可以踏單車ga la ma…..

又是充實的一天….
|