唸住訓到11點起身, 點知起唔到lor…要同房叫先起, 洗衫…真的很浪費時間>.<
去錢lib 溫書, 可能溫埋聽日我就唔會再去錢lib ga la….>.< 得番一個月享受我既大學生活啦……時間真的過得得快…
IT溫落都唔係好難…因為知道佢唔會點出書, 好多都飛黎睇….
夜晚同ar fi 食飯, 12 點仲去踩單車, 又話lady shaw 有lift…..唉…..要搬單車lor….成身汗, 仲好累….發完脾氣舒服哂…佢試下聽朝唔打俾我ya….hahahha
好累呀…..