訓到11:00起身, HOM, 竟然唔準時打俾我, 不過算啦, 都算有個交代…好緊張呀, 快d到星期六啦….

傾左1個鐘電話就同szeting bb 去coffee con 食lunch, 真係勁耐冇同你短聚啦…記住一定要keep 住contact…..
去U-lib 溫書…最後一日起Lib 度溫書……hai……..3年就咁過去左啦……唔駛再為考試而去溫書……呢種生活已經過左19年……
IT….頹睇, 最後個幾個chapters 可以唔睇啦, 咁背野, 肯定唔係ar Roy 既style….希望聽日醒醒定定啦….
補習, 勁hae…今日真係冇心機…..d靚仔更加冇心機, 點教呀??放棄…..第三個….haha, 2個鐘都係幫佢整個power point…佢話我打字超快…係咁叫我幫佢打…佢真係懶到乜都唔唸, 淨係叫我俾d answer 佢….
夜晚又同ar fi 去NA can 食飯…..睇電視, 條友仔為左睇Fiona, 寧願去我個宿,勁……
夜晚……完全冇心機讀書lu…….睇日記…咁多個人既日記, 我最鐘意Ava 個Diary…..
特別鳴謝男朋友and Peter的幫助….Peter: 真的很感動呀…….

Rotaract 呢個5月真係勁多functions…所有既星期六日都已經有哂functions. 除左8/5 and 28/5
30/4 and 1/5 李惠利service
7/5 Boat trip
14/5 Golf
15/5 War Game
21/5 善德service
22/5 Lai Tin service
29/5 CSAA closing
勁
|