今日真係俾ar Roy 激死lor….約左10點exam….點知又去左…..成11:00先正式開始, 唔用書不特只, 仲要上網搵資料, 其實ok 無聊….而且呢個根本唔係exam…吹Bea…..唉…..咁就做到3點3, (不過中間都有hea ha gei) 連lunch 都冇食….
去CC lib 借書….原來圖書館真係乜書都有…真後悔細細個時唔睇書…….
補習, 都係hea…haha, 個靚妹怒同我玩….hahaha, 唔關我事ga….次次補完習, 返到宿, 食埋飯, 起碼都成9:30 ga la….d時間點解可以過得咁快ga????
完完全全冇心機做restaurant….sorry…….
原來搵工對於我黎講係咁大壓力ga……shit……心情極度低落........
好想離開香港呀……Ava,…快d活個好消息俾我聽啦……
|