今日一返工就好唔開心, 因為Angie 心情唔好, 攪到佢對我講野都好冇禮貌…勁唔開心ar……Lois 都睇得出我唔開心….不過好彩之後冇乜野…
開會, 老細又有新建議, 冇人又冇乜意見, 但起老細既角度即係反對….唉….我都唔知點應佢好….
Lunch 同佢, Martin and 簡生食, hahahahahahahahahahahahahahahaha
之後俾老細訓話, 又話我分logbook 寫得唔好, 唔夠詳細, 大佬呀, 人地日日係起FD 度寫, 我就放工都冇時間寫, 點jei…..再俾佢話第三次我死都唔掂呀……
臨尾放工話飲杯野, 半個鐘會完, 但係傾左成個鐘lor….haha, 但佢真係好攪笑….算啦
放工趕去北京樓飲滿月酒, 表叔生左個女, 但其實今次只係我第二次見佢, 亦都係第二次見舅公舅婆….同table既係江門市乜乜書記、主任….都吹到2嘴既….表叔佢真係幾型, 最緊要係佢有錢, 又gentlemen, 又好識做…勁呀!!如果早d同同佢熟d就好啦….
累到爆…期待明天的聚會….
|