今日10:30 男朋友仔打俾我, 好開心, 佢好耐未試過咁精神同我傾電話啦….傾左個幾鐘….可惜我太眼訓啦..再訓過…正…真係好眼訓…..
訓到12點半就起身, 因為個個都未ready……食埋M記, 就出去匯ar fi and Peggy…sorry, 遲到……去左銀行中心睇旅行團…..不過都應該去唔成ga la…..好失望呀……好想去雲南呀, 但要去成6日….中同又難甲…
之後去補習, 又好hea…真係唔係幾好意思…..haha, 之後peggy陪我去宜家買相簿。但番到宿發現有一頁爛左…激死我
又要行番去換, 好遠ga ma……
去左東東雲吞麵食, 又傾下感情事……hehe…返宿hea….
我細妹send俾我既e-mail….
正本
曾經有一份真摯的愛擺在我的面前,
但是我沒有珍惜,
直到失去的時候才後悔莫及,
塵世間最痛苦的事莫過於此,
如果上天能再給我一次機會的話,
我會對這個女孩說"我愛你"
如果非要在這份愛加上一個期限,
我希望是..一萬年..
1) 麻將版
曾經有一隻二萬擺在我的面前,
但是我沒有槓,
直到下莊後才後悔莫及。
人世間最痛苦的事莫過於此!
如果上天能夠給我一個重新再來的机會的話,
我要對那張二万說:"槓"。
如果非要在這個槓上面加上一點東西的話,
我希望是"槓上自摸"!
2) RAM版
曾經有一條RAM放係我面前
可是我沒有買起佢
直到RAM價瀑漲之後才後悔莫及,
塵世間最dup春既事莫過於此,
如果上天能夠再給我一次機會
我會對個Sales說"我買佢"
如果非要在這條RAM加上一個保養期,
我希望是..一百年..
3) 屁版
曾經有一股屁在我屁股裡
可是我沒有忍住
直到放出來之後才後悔莫及,
塵世間最尷尬的事莫過於此,
如果上天能夠再給我一次機會
我想我還是忍不住
如果非要在這個屁上加上一種味道
我希望是~~~~草苺...
|