今日一早就俾老細捉左去訓話, 起碼訓了2個多小時, 聽到我頭痛呢!! 又話分logbook 寫得唔夠詳細, 唉…..佢既分析好準確, 完全講哂我既心聲出黎…我會玩小d ga la……..之後佢帶左我上天台睇防漏工程, 真係噪到爆!!
下午唔見左佢個幾鐘, 一番到黎就召見我, 竟然係送分禮物俾我, 係本英文字典黎架!! 佢之前叫我自已買本, 要用既時候就即刻可以用到!! 點知佢竟然自已親自買俾我….仲寫左’天下本無路, 強人腳下路通天”俾我!! 真係好感動, 原來佢唔係淨係識得”話”人ga….
希望我可以快d balance 到我而家所面對緊既situation!!
今晚係我近期最早番屋企既一日, 執下我張table, 一執就執左個幾鐘了!! 時間過得真係太快了, 聽日就會係星期三…..
|