差左13個鐘電, 終於有訓夠既感覺啦!! 下午肥姨同佢老公同左我地飲茶, 見到佢地老夫老妻, 真令人羨慕!! 好難得ga!! 之後同阿妹去左Festival walk!! Yeah!! 終於買左件衫俾老豆啦, 自已又買左schedule!! 去埋旺角, 買多條鍊鍊俾自已當聖誕禮物啦!! 可惜既係買唔到boot!! 唔通真係咁難買既??
今晚係做節大日子呢!! 一個新既星期又開始啦, 過埋呢個星期我就過probation la…呢個幾月係一眨眼就過, crazy!!