話咁快我呢個聖誕假期就完結啦!! 開心既時間真係過得快!!
25號:
首先同媽咪和細妹去飲茶, 之後就準備今晚Rotaract Party 既東西, 帶左成袋野出去!! 今晚有成44人出席, 雖然個場細左小小, 但係可以玩得close d ma…Eric 做MC, 我就做半個啦! 首先玩Fashion show…e….俾Cadmus win 左tim…>.< 我個林亞珍頭仲差小小…Ava and Billie 既裝束都ok ga!! 之後玩大電視, 再玩”乒乓波” haha, 好彩個場有equipment, 勁好玩, 嗌到我喉嚨痛…Eric 好似唔知錫到邊個wor….大家錫得咁開心, 就緊係玩埋紫菜啦!! Haha…正!! 最後就玩埋勁飲!! 成個party 個氣氛好正ar!! 夠多人, 人又投入, 最緊要有Rotarians 既支持, KL, Ronnie, Ronald, George, Alexis and Tony!! 多謝哂!! 可惜既係今次我冇cash prize….
之後去左Langham Place “探” 4人幫!! 佢地好攪笑呀!! Ava 帶假髮, 佢地又帶…影埋相就走lu,,飲多杯野就散band..好似好耐冇同rotaract 既朋友仔傾計lu….
26號:
有4場! 掂! 第一場有濕超同K.lui k. lunch 會!! 我唸我地有3年多冇唱k la…因為阿灰既關系………. 之後去搵錢…4點9 join Ryan, his gf, Liam, Gloria, Billie, Erica, Carr and Joyce 去天馬鑑的生力啤Wild day out!! 好多人呀…雖然d band 唔係好紅, 但氣氛已經好好!! 可惜我要早走, 唔知到家強出黎個時會點呢?? 最後就去左食飯, 食日本野!! 個view 好正呀!! 玩到成3點先番屋企
今日:
一起身都知有d唔舒服ga la…但死撐去青衣, 點知起咁流鼻水, 決定唔出香港, 食藥訓覺, 好彩起左身之後冇乜野jei….執野…yo!! 用緊新電腦lu…切左成個星期終於都用到啦!! Yeah yeah!! 唔會再hang 機ga la gwa…hehe
整理番部電腦既document, 一整就整左幾個鐘!! 好多起hall 既feel!! 搵番一本01年買既日記出來, 發覺有2年冇用過lu,,,我想寫低今年既回顧….仲有4日, 2005年就會完ga la…………..今年有好多個轉變!!
呢一個月真係發生左好好好多野….應該用d乜野詞語去形容呢??
|