SILVIA'S DIARY
You don't throw a whole life away just because it's banged up a little!
silvia
暱稱: silvia
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
back to xanga
coming out from the ...
membership camp!!
my friends!!!!!
野蠻
文章分類
全部 (604)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 604
留言總數: 199
今日人氣: 7
累積人氣: 39427
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 27 日  星期二   晴天


Christmas Holiday is over!! 分類: 未分類

話咁快我呢個聖誕假期就完結啦!! 開心既時間真係過得快!!  

 

 

25:

 

首先同媽咪和細妹去飲茶, 之後就準備今晚Rotaract Party 既東西, 帶左成袋野出去!! 今晚有成44人出席, 雖然個場細左小小, 但係可以玩得close d ma…Eric MC, 我就做半個啦! 首先玩Fashion show…e….Cadmus win tim…>.< 我個林亞珍頭仲差小小…Ava and Billie 既裝束都ok ga!! 之後玩大電視, 再玩乒乓波” haha, 好彩個場有equipment, 勁好玩, 嗌到我喉嚨痛…Eric 好似唔知錫到邊個wor….大家錫得咁開心, 就緊係玩埋紫菜啦!! Haha…!! 最後就玩埋勁飲!! 成個party 個氣氛好正ar!! 夠多人, 人又投入, 最緊要有Rotarians 既支持, KL, Ronnie, Ronald, George, Alexis and Tony!! 多謝哂!! 可惜既係今次我冇cash prize….

 

 

之後去左Langham Place “” 4人幫!! 佢地好攪笑呀!! Ava 帶假髮, 佢地又帶影埋相就走lu,,飲多杯野就散band..好似好耐冇同rotaract 既朋友仔傾計lu….

 

 

 

26:

 

4! ! 第一場有濕超同K.lui k. lunch !! 我唸我地有3年多冇唱k la…因為阿灰既關系………. 之後去搵錢…49 join Ryan, his gf, Liam, Gloria, Billie, Erica, Carr and Joyce 去天馬鑑的生力啤Wild day out!! 好多人呀雖然d band 唔係好紅, 但氣氛已經好好!! 可惜我要早走, 唔知到家強出黎個時會點呢?? 最後就去左食飯, 食日本野!! view 好正呀!! 玩到成3點先番屋企

 

 

今日:

 

一起身都知有d唔舒服ga la…但死撐去青衣, 點知起咁流鼻水, 決定唔出香港, 食藥訓覺, 好彩起左身之後冇乜野jei….執野…yo!! 用緊新電腦lu…切左成個星期終於都用到啦!! Yeah yeah!! 唔會再hang ga la gwa…hehe

 

 

整理番部電腦既document, 一整就整左幾個鐘!! 好多起hall feel!! 搵番一本01年買既日記出來, 發覺有2年冇用過lu,,,我想寫低今年既回顧….仲有4, 2005年就會完ga la…………..今年有好多個轉變!!

 

 

呢一個月真係發生左好好好多野….應該用d乜野詞語去形容呢??

 

 




訪客留言 (返回 silvia 的日誌)


Billie 於 2005-12-28 04:40 PM 發表:
當我最想見的家強出來時....我咪由地下彈返上o黎...係咁嗌同係咁跳囉!
 
不過,時間真可以沖淡好多o野...(我講家強o者...) 聽到後有幾條cheap精叫家強快D返屋企,我真係覺得好唔開心!頂佢個肺oY!
 
好在,佢一唱<醒你>,個個都醒晒!係成場六個鐘入面我最ENJOY的十分鐘囉!
 
下年,如果有機會,我想由三點企到十二點! happy x'mas!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好開心睇到你個留言呀  出年再有機會我唔會咁早走ga la!!
 
Posted at 2005-12-29 10:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]