今日都係好似昨天咁, 食完飯就出去補習lu…又俾個補習學生放飛機, 激死>.<
所以今日早左返CU, 好無聊, 又唔想做我之前plan 左既野, 結果都係搞下rotaract 既野, 好彩ar Fi 叫我去踩單車……可惜….佢有架單車鎖左…激死…又冇得玩…最後去左女工食宵夜, 去伯宿睇創世紀…真係無聊得很….d時間就係咁過ga la….我想過得充實d ar……
睇番遊船河d相, 好寫實, 因為係俾人”偷拍”
點解夜晚我係唔想訓覺既呢?? 呢排仲成日頭痛, 咩事呀???