今朝勁多人搵我lor….每隔半個鐘就有人打黎….Maggie 打黎…其實有點無聊…不過都好過其他department ga la…起碼佢有心打先啦….
Disney 終於打電話黎啦…我唸其他人好快都會有電話ga la…don’t worry!!
呢2日我都放左好多時間係rotaract….補完習仲去左旺角quote 價, 所以順路同媽咪食埋飯, 食左$185…但其實$80都俾多佢, d野勁難食, 食左一半都冇, 我以後唔會去個度食ga la…

夜晚搵機票, 竟然平左US$50, 但仲未可以買住, ai ya…好擔心呀, 有班機係同我一樣ga…希望聽日仲有啦

多謝Eric……..
|