今日同同房去左沙田唱lunch K, 好耐冇見過佢lu…..佢成2個星期冇起宿…又去左旅行^^ 本身lunch k 只可以唱2個鐘ga jor…點知可以唱3 個鐘, 真係過足隱ar
之後去補習, 返屋企同阿妹食飯….haha, 成家人一齊睇有線電影台…..訓覺