今日過得好充實, 首先去補習, 又係好眼訓>.< 之後即去石離老人中心, 因為今日係善德做service, 聽Cadmus and Ava 講今朝既秩序好差, 班南亞小朋友不受控制, 下午我join佢地都見佢地好累, 而且冇乜心機, 一開始都係我地拖d小朋友出去派食物俾老人家, 之後就玩game, 我冇乜點睇, 因為要搞d “admin”野, haha, 最後參觀埋院舍就走lu….個個番到centre都謝哂…..真係好累, E埋佢地就走lu….
多謝Ava, Billie, Cadmus, Liam, Mui, Man Luen, Wing 既支持
跟著再入沙田補習, 個靚妹同我鬥串, 勁好玩….笑到我地死左

起屋企食飯, 好耐未試過起屋企食飯啦….之後阿婷又打俾我, 再戰….頂…曼聯對阿仙奴加時, 搞到成點半先左位….今次又多左一個佢個friend..唉..唔係好得….今次係佢貓左….仲好奸, 唔掂就叫人幫佢頂, 仲有飲茶事件, 笑到我同阿昌死左……
飲完再去食Wan tan noodle, 正…聽佢地講illegal 既野, 仲用 English, Mandarin, 丹麥話, Italian 吹水, 勁好玩

|