去左食飯, 再去補習, 眼訓到爆, 收到liam 既電話, 又點可以推呢? 補完習返宿訓左一個鐘再出去旺角老地方, 其實今晚係約左老梁去食飯, 點知佢又放夜, 唸位話cancel, 點知我話去飲野, 佢即刻話冇問題
4個人, 我, liam, 老梁, 阿灰, 吹完水玩game, 玩”3個字”俾人做…..食屎….但好鬼好笑…… 佢地竟然唔理我…….差d訓街…. 好彩有人同我傾住電話, 如果唔係, 坐紅van 個時一定訓左…….
過分
今次可能係我最後一次坐紅van 番中大