8點起身去kowloon bay, 眼訓到爆, written test +computer test+ typing test+ individual interview….so tired……好在2間公司都起對面jei…唔係實遲到, 其實2間firms 我都好鐘意ga, 一間夠大, 一間工作性質係我自已鐘意既…可惜係我唔可以即時available, 機會率會係0.00001。勁失望

有人大細超, 過分

好唔開心….真係好唔開心,
番到屋企唔想食野, 訓覺, 大鑊, 就咁凍親, 發燒….本身約左阿婷去行街, 唯左聽日先去啦
補習, yea, 派左中文卷, 有67分, 我開心到爆, 唸住佢唔合格ga ma…..真係想錫佢一啖 佢”sor” jor…怒同我玩公仔..溫唔到書lor…希望佢聽日會醒醒定定啦….再補下一個, 不過唔舒服, 唔想補lu…
番宿訓覺, 爽, 整CSAA d野, 終於都整好d cert la….
希望聽日睇牙會冇事啦
最後2晚在宿……..
|