今個星期過得超快, 星期三係做死人ga lor…好似驚做唔死人咁…
今日KY終於請左人lu…wow..睇唔出佢做左成10年野…個樣唔似wor, 我好衰地偷睇到佢個銀碼…wor…10年都係呢個價? 令我自已set 左個target 俾自已..係咪搵大錢真係咁難既呢?
行左3日街..真係累到PK.. 聽日仲要出去…wholly shit…….星期五黎ga…唔好玩啦!!
我既工作態度要變下…就算老細點樣都要扮到好聽話先得!!
夜晚同阿妹and 阿婷食飯, 勁耐冇試過呢個組合, 好攪笑既一餐飯!!
Tue: dinner with my favorite in MK
Wed: dinner @ 深井, I like that restaurant!!
又肥左…summer is coming…add oil!! 食小d,食小d就得ga la…..
|