而家係4點9, 估唔到志文咁細, 都有咁多野要執….執左成5個鐘, 好變態, 4大袋紅白藍, 未計電腦, 被, 枕頭, 點解可以有咁多野ga? 聽日peter 肯定嗌救命…sorry
3年既宿社生活就咁就完左,….第一年第一個係過得好唔開心, 雖然有個靚宿住, 但係唔慢大學既生活, 好彩有個好攪笑既同房ar flow, 可惜同佢住左一個sem佢就冇住啦, 跟住就同阿皮住, 大家都係year 1, 好多野傾, 仲一齊睇中左…hehe
第二年第一個sem就同Chloe 住, 佢係exchange 黎ga…..同佢唔係好熟, 因為我有排成日唔起宿, 第二個sem Dekki 就同我住, 佢係year 1, 我就好似個姐姐咁教佢野, haha
第三年, 終於有個同房同我住足成年, 佢就係Karen la, 大家一樣咁大, 又成日起宿, 所以成日講心事^^
今年可惜既係HMG冇乜summer function, 上年成日都玩通頂ga ma…今年就……
番到屋企點執好呢?肯定要執成個星期啦……..>.<
最後一則在宿打既日記……..完了……
|