一訓訓到3點, 實在太累啦….去補習, 今日好輕鬆呢, 因為唔駛趕住同佢溫書^^
之後去同K.lui慶祝生日, 肥狗準時到, 但緊係個個遲啦, 佢勁燥…..haha, 去食日本野, 其實旺角真係食到爛, 要轉下地方啦, 本身唸住有下場ga, 不過老梁唔黎, 就去左睇團, 只係去睇poster, 大家好慶起咁話去旅行, 出發時間係今個星期六, 成到團就真係搞笑, 其實真係好趕ga…..8號番到黎, 9號朝就去美國

之後去食石磨坊, 芝麻糊唔好食既

好開心, 間firm 叫我聽日去second in, 我唸住冇ga la…希望有得傾啦….祝自已好運…….

有個人我真係好想多謝佢……
|