今日一早12點去左second in, ok gwa…不過唔知幾多pay>.< 不過分工都應該幾悶……食埋飯, 就去補習, 再去吉野家開會, 有Liam, Eric and Lily…其實都係傾左個club service, 同anniversary 有咩攪, 之後liam, eric and I 去左青衣食宵, 海旁真係好舒服, 坐起呢度唸野都幾^^ 唔係傾左好多野, 因為要坐尾班車>.<
下次再傾過……..
Thailand tour 真係成行, 勁呀,
星期六我就去玩lu..搵工, 唔理lu….我想8月先開工tim la……haha, 人生流流長……梗係玩左先啦

|