今日同左pokers 去左旺角食飯, 有頂, 珍珍, fi, Noriko, 仲有好遲先到既大君, 第一次grad 後既聚……要keep住呀

之後去左剪頭髮, 我頂, 唸住剪2吋, 佢同我剪左5吋, 我勁心痛呀, 我留左好耐ga la ma….仲剪得唔靚, 又貴……真係頂佢個肺……

補習, 好累呀
去宜家買野, 落雨…..濕哂>.< 真黑仔…….番黎即刻執屋, 執到1點, 終於都攪掂啦, yeah…..執左4日啦, 扔左勁多書lei…..
同男朋友仔傾電話傾到6點, haha, 勁開心, 勁好笑, yeah, 好快就見到啦^^
但係, 我真係好擔心我起florida 既 trip….唉……

|